Προηγούμενη σελίδα

Το βιβλίο αυτό ασχολείται με ένα αντικείμενο ελάχιστα γνωστό στους καθηγητές μαθηματικών και παντελώς άγνωστο στο ευρύ κοινό, τα Φράκταλ. Έγινε προσπάθεια να παρουσιαστούν έτσι ώστε, να γίνουν κατανοητά και να φανεί ότι έχουν πολλά χαρακτηριστικά, τόσο παιδαγωγικά όσο και πρακτικά σε σύγχρονες εφαρμογές που τα καθιστούν ελκυστικά, ενδιαφέροντα και χρήσιμα, ώστε ίσως κάποτε στο μέλλον να διδαχθούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Πιστεύω ότι το βιβλίο αυτό μπορεί να διαβαστεί και από μη μαθηματικούς, λόγω της αισθητικής απήχησης, των “εξωτικών” σχημάτων και μορφών και των παράξενων ιδιοτήτων που παρουσιάζουν τα Φράκταλ, αλλά κυρίως, γιατί αυτά τα “εξωγήινα” όντα, έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Αυτό φαίνεται αν ανατρέξουμε στις σημαντικότερες εφαρμογές των Φράκταλ στον σύγχρονο κόσμο που αναφέρονται στο 6ο Κεφάλαιο π.χ. στην Ιατρική, Βιολογία, Τέχνη, Αστρονομία, Η/Υ, Γεωλογία και Μουσική.
Οι τόσες πολλές και σημαντικότατες εφαρμογές τους, εκτός από την ωφέλεια στην ανθρωπότητα, προσθέτουν και μίαακόμη απάντηση στο “αιώνιο” ερώτημα των μαθητών και όχι μόνο: “Πού χρειάζονται τα Μαθηματικά;”.

Συγγραφέας

Θεόδωρος Κ. Βεργίδης

ISBN

978-960-932368-0

Αριθμός σελίδων

120

Διάσταση βιβλίου

16x24cm

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Ο Θεόδωρος Βεργίδης γεννήθηκε στην Ελευθερούπολη (Πράβι) το 1949, όπου και τελείωσε με άριστα το Γυμνάσιο. Είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού τμήματος της Φυσικομαθηματικής Σχολής του Α.Π.Θ. Συμπλήρωσε τις σπουδές του το 2010 στο ίδιο τμήμα παίρνοντας Μετα­πτυχιακό (M.Sc.) στα Θεωρητικά Μαθηματικά με θέμα πτυχιακής εργασίας «Φράκταλ και Χάος στη Δευτεροβάθμια Εκπαί­δευση».
Μετά από 5 χρόνια στην ιδιωτική και 27 χρόνια στην δημόσια εκπαίδευση, υπηρετεί τα τελευταία 5 χρόνια σαν Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών στην Περιφέρεια Α.Μ.Θ. υπεύθυνος για τα σχολεία των νομών Καβάλας και Δράμας με έδρα την Καβάλα.
Είναι παντρεμένος με την Εριέττα, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας. Απέκτησαν 2 παιδιά, την Αφροδίτη (Φιλόλογο M.Sc.) που τους χάρισε και έναν εγγονό τον Χρήστο και τον Κωνσταντίνο (Ph.D. Πληροφορικής).
Όνειρό του η μελλοντική διδα­σκαλία των Φράκταλ στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.